17. juli 2015 - kastaniehegn ved terrassen

Der mangler jo stadig belægning på terrassen, men jeg har ikke store fliser nok endnu. Jeg har en plan, men den involverer nogle flere 50 x 50 fliser end jeg har pt. - men det er p.... irriterende at slæbe 1 kg. grus ind i huset hver dag, så jeg må snart ud og klunse nogle. Men - jeg har fået sat kastaniehegn op mellem terrassen og "frugthaven", hvor jeg har kirsebær, stikkelsbær, jordbær, ribs, solbær mv. Seamus har også sin egen lille køkkenhave i et højbed, men desværre har dræbersneglene været ubarmhjertelige. De har stort set ædt alt. Vi har indledt en morgen - og aftenjagt på dem. Første gang fik vi samlet omkring 700 dræbersnegle ind. Føj, hvor er de ulækre. Som man kan skimte på det sidste billede har jeg plantet klatreroser op ad hegnet og rosen-portalen. Det bliver så fint, men det tager jo lidt tid.