Besøg af nogle rigtige håndværkere - fedt









Det er ikke nogen hemmelighed. Der er reelt ikke råd til håndværkere i mit budget. Men - der er nogle få ting, hvor det er nødvendigt at tilkalde nogle rigtige voksne. Altså har der været en rigtig tømrer og lave rumdeling i huset. Nøj, hvor er det bare fedt. Jeg går konstant rundt med et smil på læben. 











Lige pludselig var det et rigtig hus. Et lillebitte et af slagen, men dog et rigtigt hus. Det er også ret fedt, at have vægge og dør for toilettet. Jeg har fået monteret skydedøre og skydedørsmoduler i væggene. Det sparer virkelig plads.Det betyder jo også, at man pludselig kan se, at huset virkeligt er meget småt. Men fint dimensioneret. Nu er det ikke længere langt og smalt, men syner bredere. Jeg blev faktisk så vild med ideen om at få fagfolk på opgaven, at jeg har rykket lidt rundt i   budgettet, så de også kommer og laver gipsarbejdet i resten af huset, når jeg har lavet en skillevæg i stuen og monteret finérplader på væggene i badeværelset. 

I skal også lige se nogle super fede håndtag, som jeg har fået lavet hos Vikke Design. Flettede lædergreb, som bare bliver federe og federe med tiden, som de får patina. De vil give sig noget med tiden, så jeg har monteret dem rimeligt stramt.