Der arbejdes indenfor - med kulfilter-maske

Det har været en uge, der har stået i gulvmalingens tegn. Hold da op - det er stærke sager. Heldigvis havde en venlig sjæl lånt mig en kulfilter-maske. Den var guld værd. Men før vi nåede dertil, fik jeg monteret nogle reoler på væggen - med mine havebøger og andet godt kunne flytte ind. Det var kun lige, at den kunne være der. Faktisk er væggen bygget efter, at der var plads til to fag bogkasser i bredden, så det havde været slemt, hvis det ikke var lykkedes.


Det fine selskab er også flyttet ind. Der hænger han helt fint.


Dot-knagerne og et par andre billeder flyttede også ind før tid. Gulvet skal lige hærde før jeg stiller noget på det, men væggene kan man jo godt beklæde lidt.



Gulvet før malingen......


Gulvet efter 2. lag maling. Jeg fik givet det 3. lag i dag - og det blev konge-flot. Nu satser jeg på, at det både kan klare drenge-børn og hunde med store poter.




Og her er han så. Ham med de store poter. Ozzy er kun 4 måneder, men poterne er allerede store. Og vi mangler også lige at blive helt enige om hvad man må - og ikke må - specielt hvad man ikke må gnave ned eller grave op i haven. Mens jeg malede gulvet forleden var han alene i haven. Det kostede en hindbærplante....Det nye halsbånd er vi i hvert fald enige om - det er fedt .-)