En travl uge...

Vi har besluttet at flytte ud på fredag den 25/3. Det er derfor nogle meget travle dage for tiden. 

Forleden fik jeg - med en nabos hjælp - køkkenbordet monteret. Den er super lækker. 4 cm. olieret eg. Igen en Ikea- ting, men en lækker en af slagsen. Til gengæld er jeg mindre imponeret over vasken, som også er fra Ikea. Lækker nok - og jeg kan lide linierne i den - men hold da fest, hvor var den møg-besværlig at få monteret. Den er simpelthen ikke særlig optimal til en så tyk bordplade. Ifølge vejledningen er 4 cm. ok, men altså tæt på umulig at få i. Det lykkedes i 5. forsøg, men jeg føler mig ikke helt sikker på, at klipsene under vasken, der holder den på plads - rent faktisk bliver ved med at holde. De sprang af 100 gange i monteringsforsøgene. Kan ikke anbefales. Nå, men jeg har også haft besøg af min favorit VVS'er. Han fik koblet opvaskemaskinen til og vi fik tændt for vandet. Så dejligt - endelig - og for første gang i vores tid i haven - har vi nu varmt vand i hanen. Jubiii - hænder bliver altså  mere rene med varmt vand og sæbe. Vådservietterne er hermed pakket ned.

Denne kogeplade købe jeg brugt for mere end et år siden - dengang jeg købte haven. Nu bliver det spændende at se, om den rent faktisk virker. Det håber jeg virkelig - for hullet er ligesom skåret. Men altså - jeg købte den af en meget høflig og fin herre fra Holte, så jeg tror på det :-) 




Køkkenet, som det så ud for et par dage siden. Nu mangler vi bare alt det, der gør det hyggeligt. Jeg har pakket en hulens masse kasser med grej ned, så lige om lidt kommer det til at se noget mere beboeligt ud.


Til sidst et enkelt lille billede fra drivhuset. Man aner en lyserød knop. Så skønt. Jeg har en veninde, som har haft lidt varme på sit drivhus her i vinter - og hendes fersken er en helt anden sag. Den står i fuld blomst. Men altså - mine er også på vej....