Sten-mel og bad

Så blev det bestilte sten-mel endelig leveret. Med meget besvær - for det var en MEGET stor lastbil, de havde sendt afsted. Men - jeg må indrømme, at det slet ikke gav den effekt, som jeg havde håbet på. Farven er forkert, stilen er forkert - og hunden graver så let som ingenting store og fine huller i det. Som det anes på billederne havde jeg ikke helt nok til at nå helt op til kanten af træ-rammen - der er stadig ca. 4 cm. op. Og det er godt. For min plan er nu, at jeg må have fat i noget Slotsgrus/leret vejgrus - og så lægge det ovenpå. Der er i hvert fald et meget stabilt underlag at ligge det på - en masse vibreret stabilgrus - og så sten-melet. Slotsgrus er ikke helt så let at få fat på - og jeg havde faktisk lovet mig selv, at jeg aldrig mere ville bestille noget med store lastbiler, hvis det lykkedes chaufføren med sten-melet at komme ud af haveforeningen igen. Men altså - noget skal der ske. 






Nå, men mens jeg tænker videre over hvordan jeg skal få mine havestier som jeg gerne vil, så har jeg fået lavet badeværelset færdigt. Det skal lige siges, at da der kom toilet, vaskesøjle, bruseniche og håndvask ind - så blev det virkeligt meget meget småt det badeværelse. Bedre blev det heller ikke, da jeg til start havde fået fat i et meget let og forfærdeligt dårligt bruseforhæng. Der skal en glasdør i på sigt, men det går. Man skal nok bare ikke spise for meget Hansen Is hen over sommeren. Men fint blev det - og jeg er blevet skide-god til at sætte lamper op og få dem til at lyse.







Og det med at få lamper til at lyse - det lykkedes også ved spisebordet - og i "vindues-karmen". Det er så herligt at kunne se hvad man laver - også efter kl. 19.